ראשי » בלוג » מהות העבודה בחללי עבודה משותפים

העבודה בחללי עבודה משותפים נהפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות

בכל שנה ניתן לראות כי התחום הזה גדל עוד ועוד.. למען האמת, אם תנסו למצוא פרילנסר שלא התנסה בעבודה מחלל עבודה משותף, יהיה לכם קשה מאוד.

המתחמים הללו מהווים בית עבור יזמים חרוצים, ומגלמים את כל מה שמנוגד לתפקיד "תשע עד חמש", מכיוון וחלק גדול מהם מתריסים כנגד שיטת ה"קשור לשולחן העבודה" אשר הנחילו להם בעבר.

חללי עבודה משותפים אף קיבלו הגדרה ע"י סקירת העסקים של הרווארד כ"מרחבי עבודה מבוססי חברוּת. במתחמים אלה קבוצות מגוונות של פרילנסרים, עובדים בשלט רחוק ובעלי מקצוע עצמאיים אחרים העובדים יחד במסגרת משותפת, קהילתית."

זה אולי נשמע כמו חלום עבור פרילנסרים, שלפני שנת 2005 נתקעו בבית ושאבו מוטיבציה מתוכניות טלוויזיה כמו "הכרישים".

אבל היום, זו המציאות ואפילו המציאות הרווחת.

הפריה הדדית

שלא כמו במשרד, החלל המשותף מבטיח אינטרסים משותפים בין העובדים המגיעים אליו. כולם מונעים לבנות עסק מצליח ולהנות תוך כדי. בנוסף להפריה ההדדית, זה יוצר גם תחושת קהילה שלא תמיד נבנית במשרדים הרגילים וכמובן שלא בבית.

גמישות

הגמישות של חללי עבודה משותפים מתבטאת בכל מיני דרכים. למשל – צמיחה או הצטמצמות. תוכלו להתחיל במשרד לאדם יחיד, משם לעבור למשרד לשלושה, משם להצטמצם למשרד לזוג ובחודש הבאא להתפתח למשרד לעשרה עובדים ומעלה.
לא בטוחים שתגיעו בכל יום בשבוע? צריכים לצמצם הוצאות? גם זו לא בעיה. מתחמים רבים מציעים תשלום לפי שעות או לפי ימים, שוב כהרגלם בקודש – לפי צרכיו של הלקוח.

מקצועיות

עבודה מהבית גורמת לנו להיראות הרבה פחות מקצועיים ממה שאנחנו. מפגשים בבתי קפה, שיחות זום על הרקע של חדר הילדים והפרווה של החתול על החולצה – זה לא הדמוי שיזמים ועובדים היו רוצים לסגל לעצמם.

לעומת זאת, חללי עבודה משותפים מציעים חדרי ישיבות מאובזרים היטב, עם צוות ניקיון זמין בין פגישה לפגישה כדי לעזור לכם לשמור על התדמית שלכם ואף לשפר אותה.

גיבוש רעיונות ואנשי מקצוע נצרכים

כשבמרחק פסיעה מכם נמצא בעל העסק שבדיוק הייתם צריכים באותו הרגע, שיחות של סיעור מוחות ואף שיתופי פעולה / בארטרים נהפכים להרגל יום – יומי. אין צורך בביזבוז זמן על חיפוש, תהיות ולפעמים אפילו תשלום.

יתכן שעניין אותך גם:

קטגוריות:

תפריט
דילוג לתוכן