ראשי » בלוג » השכרת משרד לפי שעה – למה, כמה, איפה ואיך?

השכרת משרד לפי שעה – למה, כמה, איפה ואיך?

עם התפוצצות שטחי העבודה המשותפים, אין זה פלא שחברות רבות אינן רוצות להתמודד עם הטרדות של חוזי השכירות המסורתיים ובכל הכרוך בזה. לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא (צמיחה או ירידה מהירים), חיוני להבטיח לעסק שלך את ההתחייבויות הכספיות הנמוכות ביותר הדרושות כדי להגיע לשלב הבא. חללי עבודה משותפים מציעים מגוון חלופות גמישות המאפשרות להזמין מקום בתעריף שעתי, יומי או חודשי. במאמר זה, אנו הולכים לבחון את היתרונות הנפוצים ביותר בשכירת לפי שעה.

היתרונות של השכרת משרד לפי שעה

שטחי משרדים לפי שעה מאפשרים לצוות או לעובדים המרוחקים שלכם תחושה של איזון בין עבודה לחיים. לא רק שזה בריא לצאת מהבית, אלא שהפרדת העבודה מחיי המשפחה מגדילה למעשה את התפוקה ומעניקה הרבה יותר הזדמנויות לעסק שלך. זה אחד היתרונות של עבודה ממרחב עבודה משותף. מלבד תפוקה מוגברת, יתרונות נוספים כוללים: התאמה לתקציב, ביטול התחזוקה היומית של המשרד, פרודוקטיביות טובה יותר, מראה מקצועי והזדמנויות נטוורקינג. בואו נדבר על זה רגע..

  • התאמה לתקציב

מאחר ומדובר בהשכרה שעתית ישנה אפשרות אמיתית לכמת את הזמן שלכם ולשלם בצורה מדויקת אך ורק על שעות השימוש. אין צורך בתשלום ביטחונות או פיקדונות למיניהם, או התעסקות בחשבונות הנלווים כמו חשמל, מים, ניקיון וכ'ו.

  • התחזוקה עלינו

במילים פשוטות – אין צורך לעשות קניות למשרד, אין צורך לעצב ולסדר, אין צורך לדאוג לשירותי ניקיון ובעצם.. אין צורך לעשות כלום. רק להגיע עם המחשב ולהתחיל לעבוד.

  • פרודוקטיביות מוגברת

בוחרים מיקום המתאים לכל העובדים וכך מונעים ביזבוז זמן על נסיעה ארוכה. בנוסף,הימצאות בקהילה של אנשי מקצוע שכולם בעלי אנרגיה גבוהה עוזרת לך להתמקד ולבצע את הדברים על הצד הטוב ביותר.

  • מראה מקצועי

מתי בפעם האחרונה פגשת לקוח בביתו? אמנם זה לא קורה הרבה, אבל זה קורה. לא רק שיש חששות ביטחוניים בפגישה בבית, אלא שזה גם לא נראה מקצועי במיוחד עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך. על ידי שכירת משרד (אפילו לשעה) תוכלו להרשים את לקוחותיכם בתחושה יוקרתית ולהראות להם שאתם רציניים לגבי העסק שלכם.

  • הזדמנויות נטוורקינג

על ידי יציאה מהבית, תוכל לשפר את ההזדמנויות העסקיות שלך דרך שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע דומים. מתחמי עבודה משותפים ידועים בתחושת הקהילה שלהם ובהזדמנויות ליצור קשר עם שותפים, לקוחות או אפילו חברים.

 

לסיכום

כשחושבים על משרד לפי שעה ובודקים את האפשרויות לעומק, מבינים שזה צורך בלתי נמנע ושהגיע הזמן להתקדם. בין אם זה לשם החיסכון ובין אם זה לשם הנראות. היתרונות הם ברורים, השאלה היא למה אתם מחכים?

תפריט
דילוג לתוכן