ראשי » בלוג » ראיון עם חגית דמתי מחברת Web the Net

ראיון עם חגית דמתי מחברת Web the Net

איך התחילה הדרך היזמית שלך?

הדרך היזמית שלי התחילה שהבנתי את הכוח של הדיגיטל. הייתי אמא צעירה לפני 12 שנה וניהלתי סטודיו לעיצוב גרפי במשך 10 שנים…
למדתי את רזי המקצוע של העיצוב הגרפי מהצד של הדפוס והפעם הראשונה שנתקלתי בתחום הדיגיטל היה כשהגרוש שלי יצא לדרך עצמאית ורצינו לבנות אתר אינטרנט לפרסם את השירותים שלו.

זה היה האתר הראשון שבניתי בתור שכירה והתאהבתי בתחום שהבנתי את הכוח של הדיגיטל כי לאחר שבנינו את האתר התחלתי ללמוד גם קידום אתרים ואחרי 3 חודשים לא היה לו מקום להכניס לקוח נוסף ואז הגיע התור שלי לצאת לדרך עצמאית. למדתי קורס מקיף בסינגלובסקי לעיצוב ובניית אתרים ומקביל התפטרתי וקניתי מחשב חדש ובניתי לעצמי אתר.

 

איזו עצה היית נותן לעצמך כשהתחלת?

אם הייתי חוזרת אחורה בזמן הייתי אומרת לחגית של אז – להעז יותר, לבוא בביטחון ללקוחות, לא להיכנע לגחמות שלהם ולהתעקש על הדרך המקצועית שלי.
הרבה פעמים הלקוחות מאוד מקובעים והם מחליטים החלטות עסקיות / עיצוביות ללא הידע הנכון למה? כי המתחרה שלהם עשה ככה.

 

פעם הייתי עושה מה שהלקוח רוצה – כסף שלו – בעיה שלו

היום אני מתעקשת על הדרך הנכונה והמקצועית שלי, אני מציגה ללקוח מחקרים עכשוויים על כל מהלך שאני מבצעת עבורו בשביל שיבין שהוא יכול לסמוך עליי שאני יביא אותו לתוצאות של האסטרטגיה והיעדים העסקיים שלו.

 

מה התוכן המועדף עליך או שהכי השפיע על חייך?

אני אוהבת לחקור את המוח האנושי – איך הוא עובד – מה גורם לנו כמין האנושי להחליט לפעול, איך אפשר לגרום לגולש ללחוץ על הכפתורים הנכונים.
עיצוב ובניית אתרים בעיני זה לא רק תחום שמטרתו להפיק "אתרים יפים" המטרה של אתר הוא להוות חלון ראווה לעסקים ולכן חשוב להבין מה העסק שואף לשדר, מי קהל הלקוחות שלו וכמובן מה היעדים העסקיים שלו ורק אז לגשת למלאכה.

 

מהי ההשקעה הכי בעלת הערך (מבחינת זמן, כסף, אנרגיה וכו') שביצעת אי פעם?

במשך 12 שנים שבהם אני בעלת העסק אני לא עוצרת לרגע מבחינת התפתחות אישית ולימודים מקצועיים. מכיוון שזה תחום מאוד מאוד דינאמי אני כל שנה עושה לפחות קורס מקצועי אחד ודואגת גם להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום העסקי בשביל לוודא שאני מתקדמת מבחינה עסקית וניהול נכון של העסק.

 

מה הכלי הכי חשוב בעינייך ליזם?

הכלי הכי חשוב ליזם זה ההבנה שזה לא זבנג וגמרנו…
כל הזמן צריך להיות בתנועה ושאיפה למצוינות

עסק שלא רץ קדימה – הולך אחורה
אין כזה דבר לעמוד במקום!

 

שתפו כישלון שחווית ומה למדת ממנו

הכישלון שחוויתי במהלך הקריירה המקצועית שלי היא שנכנסתי לתחום שאני לא מכירה בלי לבדוק אותו לעומק…

כשעברתי לגור בבאר יעקב ממש הפריע לי שאין אתר מרכז של כל השירותים של העיר לא היה מקור מידע על כלום ולכן הרמתי את הכפפה והקמתי פורטל בשיתוף המועצה, השקעתי שעות על גבי שעות ושילמתי אלפי שקלים בשביל להרים את הפורטל הזה אבל מכיוון שלא ממש הבנתי בפוליטיקה המועצה לא ממש עזרה לי בעניין ויותר מזה היא גם שמה לי מקל בגלגלים שניסינו כל מיני מהלכים.
בקיצור למדתי לא להיכנס לתחומים שאני לא מבינה בהם במיוחד לא בפוליטיקה ?

 

שתפו רגע שאת/ה מאוד גאה בו בנוגע אליך ולחברה?

כחלק מההתפתחות העיסקית שלנו כחברה בחרנו להתמחות בתחום הנדל"ן ובנינו מצגת להכשרת סוכני מכירות שטח בתחום – העברנו מצגת מקיפה למאות סוכנים בתחום הנדל"ן והחיבור לדיגיטל .

בהרצאה הזאת לימדנו אותם איך מוכרים עיסקאות של מיליוני שקלים דרך חומרים גרפיים:
אתר אינטרנט / מצגות עיסקיות / פולדרים ותיקי דייר וכו'.

איך מוכרים בעצם חלום שלא קיים – דרך הדימיון בעיצוב נכון ומיתוג גרפי מנצח.

תפריט
דילוג לתוכן