רשת האינטרנט המהיר שאנו מציעים לחברי הקהילה נמצא תחת השם DJ_resident. הגישה לרשת זו תהיה עם סיסמה, והרשת מוגבלת לשימוש בלעדי של חברי הקהילה. אורחים יוכלו ליהנות ולהשתמש ברשת הפתוחה לכולם הנקראת DJ_guest. מהירות ה – wifi תלויה במיקומך במתחם, ויכולה להגיע עד למהירות של 100MB. ניתן לבצע חיבור עם כבל רשת, שיגיע למהירות של 100MB. סיסמה לרשת האינטרנט של חברי הקהילה נמצאת עבורך אצל מנהל הקהילה. במידה ונתקלת בבעיה בחיבור האינטרנט ניתן ליצור קשר עם צוות המתחם באמצעות אתר האינטרנט שלנו, או לפנות אליהם בצורה ישירה.

על מנת להתחבר למכונת הצילום וההדפסה יש להתקין את הדרייבר המתאים – כד להתקין את הדרייבר עליכם לגשת למנהל הקהילה, או להוריד את הדרייבר מהלינק הבא ולהתקין אותו. כדי שהמערכת תזהה אתכם ותתקצב לכם את מכסת העמודים יש לגשת למנהל הקהילה ולהירשם במערכת, מנהל הקהילה ירשום את הפרטים שלכם ותוכלו להתחיל להשתמש במכונה. המדפסת שלנו נקראת Black כשרוצים להדפיס בשחור לבן, ונקראת Color כשרוצים להדפיס צבעוני. את ההדפסה עושים באמצעות כרטיס Dogether אותו תקבלו ממנהל הקהילה, את הכרטיס מעבירים על קורא הכרטיסים מצד ימין של המכונה, ולאחר מכן לוחצים על הדפסה. לאחר שתשלחו חומר להדפסה, יקפוץ לכם חלון בו תכניסו את מספר הטלפון שלכם, לאחר מכן תיגשו למכונה תעבירו את הכרטיס והחומר יודפס. ניתן להדפיס חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם.

הניחו את הדפים כשהחומר המודפס מופנה כלפי מעלה, העבירו את הכרטיס שלכם ולחצו על לחצן ה׳צילום׳. לאחר מכן לחצו על לחצן הפעולה הירוק. ניתן לצלם חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם.

הניחו את הדפים כשהחומר המודפס מונח כלפי מעלה, או הניחו את החומר בתוך המכונה כשהחומר המודפס כלפי מטה. העבירו את הכרטיס האישי ולחצו על לחצן ה׳צילום׳, מצד שמאל תבחרו בלחצן המסמל סריקה, לחצו על לחצן ה ׳Folder׳ ולאחר מכן על לחצן ה ׳Scan׳. החומר ישלח ישירות לכתובת המייל שלכם בקובץ PDF. ניתן לסרוק חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם.

הניחו את הדפים כשהחומר המודפס מופנה כלפי מעלה, העבירו את הכרטיס האישי שלכם ולחצו על לחצן ה׳צילום׳, מצד שמאל של המכונה תבחרו בלחצן המסמל FAX. הקישו את מספר הטלפון אליו תרצו להעביר את הפקס ולחצו על לחצן הפעולה הירוק. ניתן פקסס חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם. חבר קהילה במשרד פרטי יכול להשתמש ולהביא למשרדו את מכונת הצילום האישית שלו. חיבור למסך הטלוויזיה בחדרי הישיבות מחובר לכל הטלוויזיות במתחם, ניתן להתחבר אליהן לכל מחשב אישי.HDMI משרדים מרוהטים – המיועדים לאלה המעוניינים בסביבת עבודה אינטימית ואישית יותר. אנו מציעים מגוון של משרדים פרטיים, ושימוש בחלל הפתוח, זה המקום בו הצוות שלך יכול לגדול. המשרדים שלנו מרוהטים לחלוטין וכוללים – שולחנות אישיים, כסאות ארונות ועוד. הקונספט בנוי כ – one stop shop , ליהנות מכל היתרונות של חדרי ישיבות, לאונג׳ מפנק ,מטבח וחברות בקהילה הגדולה שלנו במתחם. חדרי ישיבות מאובזרים – חדרי הישיבות במתחם במספר גדלים, המתאים לפגישות, מצגות, הדרכות וראיונות. ההזמנה על בסיס הזמנה גמיש – שעתי/יומי. חדרי הישיבות מאובזרים בטלוויזיה וריהוט מתאים. משרד פרטי – גמיש – חדר אירוח על בסיס שעתי, מתאים לכל צורך ובעיקר לפגישה אינטימית כולל גישה ללאונג׳ שתייה חמה/קרה וכת׳ עסקית. בכדי להוציא את התוצאות הטובות ביותר מהפגישות שלך, ולשדרג את המרחב העסקי שלך, אנו מציעים מגוון של משרדי אירוח מאובזרים ומותאמים לצרכייך האישיים. סיימת עם הפגישה המוצלחת שלך עם השותף העסקי, תוכל ליהנות מהלאונג׳ במתחם שלנו. לאונג׳ וקהילה – הקהילה אצלנו היא אחד מיתרונותיו הבולטים של המתחם. אנו משקיעים זמן ומאמצים רבים כדי לחזק את הקשרים בין חברי הקהילה ולהעניק להם תכנים מעשירים ומגוונים כדי לשפר ולחדד את יכולותיהם המקצועיות. Happy hour כנסים/מפגשים ועוד.

קהל היעד : כאשר מדובר בקהילה, לא משנה איזה סוג עסק יש לך, אנו שמחים שתצטרף לקהילה שלנו. במתחם תוכל לפגוש מכלול של יזמים, פרילנסרים, סטארט-אפים, אמנים, עסקים קטנים ואפילו חטיבות של תאגידים גדולים. המחיר כולל בתוכו שירותים בתשלום (מים, חשמל, ארנונה) מטבח מאובזר – שתייה חמה וקלה. אינטרנט מהיר שימוש בחדרי הישיבות מכונות צילום והדפסה קבלת דואר וחבילות שירותי ניקיון גישה לכל האירועים שאנחנו מקיימים במסגרת הקהילה שלנו.

גישה למתחם תהיה 24/7 כניסה לחלל המשרדים תתאפשר רק באמצעות קי קארד שתקבל ביומך הראשון, וגישה למשרדך הפרטי תהיה עם מפתח. גודל המשרדים במתחם שלנו נקבע לפי מספר עמדות העבודה ולא לפי מ״ר. המשרדים מותאמים ומעוצבים מראש בדיוק לפי מספר האנשים הרשאים להשתמש בו בכל זמן נתון. החוזה הגמיש מאפשר תמיד לשדרג את גודל המשרד במתחם. ניתן לעשות באמצעות פנייה לצוות המתחם, והם ידאגו לשאר.

לוגו/שם החברה יוצב על דלת המשרד ולכיוון המסדרון. במידה ובוצע שינוי של מיקום המשרד יוסר הלוגו, ויש להודיע לצוות המתחם על מנת להציב לוגו חדש. שינוי עיצוב הלוגו או הזמנת כמות נוספת תהיה בעלות של 100 ש״ח, על הלקוחות לשלוח את הלוגואים שלהם בפורמט PDF VECTORY. המשרד מגיע מרוהט עם שולחן, כיסא ומגירות. במידה ותרצה לבצע שינוי בתכולת המשרד או להוסיף ציוד משלך תוכל לפנות לצוות המתחם והם ישמחו לסייע לך. שינויים מלבד הציוד במשרד לא יתאפשרו. על מנת לאפשר כניסה של אור טבעי לחלל המשרדים, לא נאפשר להציב דברים במשרד מעל לקו הקיר הפנימי. ניקיון המשרד יהיה אחת לשבוע וניקוי פחי האשפה בכל סוף יום. חברים חדשים יכולים לגשת למרחב החדש שלהם החל מהשעה 09:00 ביום הראשון. חברים שעוזבים חייבים לעשות זאת לפני השעה 16:00 ביום העסקים האחרון בחודש (לפי הסכם החברות).

חברים צריכים להחזיר את כל המפתחות ואת keycards לצוות הקהילה. פיקדונות הביטחון יוחזרו לחשבונות הבנק בתוך 30 יום ממועד העזיבה. איבוד כרטיס החבר יגרור הורדה של 100 ש״ח מתשלום הפיקדון של הלקוח. חברים שאין להם מקום לאחסן את חפציהם במהלך העברה בין משרדית (כלומר, משרדים שונים באותו בניין או משרדים חדשים בבניין אחר), יכולים לעבור למשרד החדש שלהם בשעה 16:00 ביום העסקים האחרון של החודש . הודעה על עזיבה תהיה ע״י מתן הודעה בכתב, שוטף + 30 בתום חודש השכירות שבו נמסרה ההודעה ובחלוף חודש שכירות נוסף לאחר מכן. לדוגמא נמסרה הודעה באחד הימים בין ה -1 ל 31- לינואר, תסתיים השכירות, ביום ה – 28 לחודש פב׳, שלאחריו. הודעה על עזיבה תהיה עד השעה 18:00 של אותו יום העסקים.

ניתן להזמין דרך האזור האישי באתר האינטרנט שלנו, מכסת הקרדיטים החודשית לשימוש תהיה ע״פ סוג המשרד. עלות הזמנה תחושב על פי קרדיטים, תלוי בשעת ההזמנה וסוג החדר. שעות הפיק יהיו בימי א׳ – ו׳ בין השעות 10:00-16:00 בין השעות האלו כל חצי שעה תחושב כ -1 קרדיט. ובחדר ישיבות הגדול חצי שעה תחושב כ -1.5 קרדיט. שיטת חישוב הקרדיטים: קרדיט 1 = 60 ש״ח. משרד פרטי – יקבל 10 קרדיטים וכל שותף נוסף יקבל תוספת של 2 קרידטים. כלומר משרד של שלושה יהיו זכאים ל 10+4 סה״כ 14 שעות. ניתן לבטל/לשנות חדר עד 60 דק׳ לפני מועד קיום הפגישה. ניתן לחרוג בקרדיטים נוספים מעבר למכסה החודשית בתוספת תשלום. מכסת הקרדיטים היא חודשית ואינה ניתנת לצבירה. במידה וחרגת מהמכסה החודשית, תחויב על כך באופן אוט׳ בחשבונית החודשית ע״פ זמן השימוש.

במידה ואבד הכרטיס, לצרכי ביטחון, אנא פנה לצוות המתחם בהקדם האפשרי על מנת להנפיק לך כרטיס חדש. עלות הנפקה של כרטיס חדש תהיה בעלות של 100 ש״ח, ותחויב בחשבונית החודשית. במידה ונמצא הכרטיס הישן תקבל את כספך בחזרה.

מכתבים וחבילות יוחסנו בדלפק הקבלה בחדר הדואר. אנו כבר נדאג למיין את הדואר האישי שלך, והודעה על דואר שהגיע תתקבל ע״י צוות המתחם בהקדם האפשרי. לאחר קבלת ההודעה, ועל מנת לשמור על סדר אנא דאג לאסוף את הדואר מוקדם ככול האפשר. צוות המתחם אינו דואג למשלוח חבילות או דואר. שינוי במבנה הסכם ההצטרפות ההסכם אינו מותאם אישית; עם זאת, הנה כמה מקרים שבהם ניתן לערוך שינויים שם החברה על ההסכם החברה העיקרית של החברה חתימה מורשה אם ברצונך להוסיף על החברות שלך מכל אחת מהסיבות הנ"ל, שלח פניית תמיכה למנהל הקהילה.

חבר מביא חבר: כל חבר קהילה במתחם יכול להפנות מכרים, לקוחות פוטנציאליים לסביבת העבודה שלנו. חברים יכולים להרוויח באופן אישי 10% מהתשלומים החודשיים של הפניות שלהם עד שנה, אשר מופקדת ישירות לחשבון הבנקאות האישית שלהם אירועים וכנסים של חברי הקהילה אנחנו מאד מקדמים כאשר חברים מארחים או מארגנים אירועים במתחם שלנו! כדי להעביר אירוע במתחם, פנה לצוות הקהילה שלך עם פרטים על האירוע שלך (תאריך ומספר המשתתפים). אם אתה מארח אירוע במתחם הנה כמה הנחיות חשובות : אם האירוע מכיל אלכוהול, אף אחד מתחת לגיל החוקי מותר לשתות אלכוהול. כאשר אלכוהול נמכר באירוע (או אם יש דמי כניסה), אלכוהול חייב להיות מוגש על ידי מוזגים מורשים וחבר חייב לקבל רישיון זמני / רישיון / ביטוח אירוע. אם כל משתתף משתתף בתכנון ו / או באירוע, אדם זה ייראה כמחזיק האירוע ויש לחתום על הסכם האירוע, שלח מידע עם רקע על האירוע ומנהל הקהילה שלך יספק לך את ההסכם. על בעל האירוע לתת רשימת משתתפים לצוות הקהילה לפחות 3 שעות לפני האירוע. רק אנשים הרשומים ברשימת המשתתפים יהיו רשאים להיכנס לאירוע.

שימו לב: לעתים קרובות יש דמי ופיקדונות אבטחה הקשורים לאירועים, המשתנים לפי מיקום. מותאם לבעלי משרד פרטי בלבד. כנסים ואירועים במתחם (לפתח את זה) חלק בלתי נפרד מהקהילה שלנו, שילוב של אירועים תכניות לחברים על בסיס קבוע. מה בתפריט : happy hour זוהי מסורת והזדמנות נהדרת לפגוש חברי קהילה נוספים במתחם אחרים בסביבה רגועה ומהנה. ארוחת צהריים ולמידה (אירועים בחסות חבר שבו הם מציגים את המוצר או רעיון לצד ארוחת צהריים חינם). זוהי דרך מצוינת לקדם את המוצר שלך לרשת הבניין שלך. אירועים חיצוניים , לעתים קרובות אנו מקדמים בברכה מארחים חיצוניים כדי להביא את הרשתות שלהם למרחבים שלנו. המארח נדרש לחתום על הסכם האירוע החיצוני שלנו, יחד עם שליחת צוות Dogether לרשימת המשתתפים לפני האירוע. ביטוח עבור המשתמשים במתחם.

הפקדת דמי פיקדון זהו נוהג רגיל לכל החברים, ויוחזר אליך בסוף הסכם החברות שלך. ההפקדה היא 50% nהחברות החודשית שלך.

דמי הרישום עבור חברים הוא 99 ש״ח תשלום חד פעמי. משרד משותף 2 – 5 משתתפים כל שותף נוסף ישלם 99 ש״ח. התשלום מכסה מסים, רהיטים, לוגו, וכרטיס כניסה למתחם. דמי הרישום אינם ניתנים להחזרה. תשלום עבור משתמש נוסף (ספר עסק) (לפתח את זה) אם לחבר קהילה יש מתמחה/עובד זמני במשך כמה חודשים, האפשרות הטובה ביותר היא להוסיף את העובד הזמני על החברות שלהם תמורת תשלום חודשי של 600 ש״ח פלוס מע״מ.

מדיה חברתית (טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם) אם קורה משהו מדהים, ספר לנו על כך ואנו יכולים לעשות כמיטב יכולתנו לשתף את הערוצים המתאימים. דוגמאות: חדשות חברה או חברה (למשל ציון דרך מרכזי, סבב גיוס, אישור על ידי פרסום / אזכור עיתונות, פרס וכד ') תמונות של שטח העובדים שלך, תצוגות המשרד שלך, האירועים שלך וכו' הערה: הקפד לתייג אותנו במדיה חברתית כדי שנוכל לאהוב את הפוסטים שלך ולעקוב אחריך!

תפריט
דילוג לתוכן